Drive-logo

Gebruik Drive op het werk

Al uw werk veilig opgeslagen, overal beschikbaar en gemakkelijk te delen
Maandabonnement omvat onbeperkte opslagruimte*

Contact opnemen

Grenzeloos werken

 

Google Drive omvat onbeperkte opslagruimte voor bestanden, mappen, back-ups en alles wat belangrijk is* voor € 8 per gebruiker per maand. Synchroniseer al uw bedrijfsbestanden (waaronder Microsoft Office-bestanden) op uw computer, telefoon en tablet, zodat u overal toegang heeft tot uw werk.

*Accounts met minder dan vijf gebruikers krijgen 1 TB opslagruimte per gebruiker.

Opslag van bestanden en apparaatsynchronisatie in Drive

Google Drive beschikt over tientallen essentiële beveiligingsfuncties die speciaal zijn ontworpen zodat uw gegevens veilig, beveiligd en onder uw beheer vallen. Uw gegevens zijn van u en met onze tools kunt u ze beheren en bepalen hoe en met wie u uw gegevens deelt. Ons datacenternetwerk biedt een uitzonderlijk veiligheidsniveau en een beschikbaarheidsgarantie van 99,9%*, 24 x 7 x 365,25 (u ziet het goed: we zijn er altijd, ook op schrikkeldagen).

*De SLA garandeert 99,9% beschikbaarheid zonder geplande uitvaltijd.

Afbeelding van bestandsvergrendeling in Google Drive

Uw werk in Drive is toegankelijk vanaf uw computer, tablet of telefoon, waaronder uw favoriete Android- of iOS-apparaat, ongeacht of u online of offline werkt. Bekijk meer dan veertig populaire bestandsindelingen met Drive, waaronder video's, afbeeldingen, Microsoft® Office-documenten, spreadsheets en pdf's, zonder extra software of kosten. U kunt zelfs bestanden uit Microsoft Word, Powerpoint® en Excel® bewerken op internet, iOS- en Android-apparaten.

Bestanden overal beschikbaar, inclusief mobiel in Drive

Deel bestanden tot 5 TB met om het even wie, zelfs als ze geen Google-account hebben. Via de instellingen voor delen kunt u bepalen hoe u bestanden deelt: u kunt toestemming geven om een bestand te bekijken, opmerkingen te plaatsen of te bewerken, zodat u de controle blijft behouden en voorkomt dat er meerdere versies ontstaan of worden samengevoegd.

Voorbeeld van delen en samenwerken in Google Drive

Veilig, beveiligd en betrouwbaar

 
Beveiligd datacenter voor Drive

Google Drive* en onze datacenters hebben een audit op basis van SSAE 16/ISAE 3402 type II SOC 2 doorlopen en een ISO 27001-certificering behaald. Google Drive (met domeinverificatie) biedt ondersteuning voor FISMA, FERPA en HIPAA voor branches of regio's waarvoor specifieke regelgeving geldt en voldoet aan de Safe Harbor-privacybeginselen.

*Certificeringen en programma's voor de naleving van regelgeving zijn alleen beschikbaar voor accounts met domeinbeheer.

Beheerdersdashboard voor apparaten en gebruikers in Drive

Google Drive* biedt bedrijven krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee ze gebruikers kunnen beheren, apparaten kunnen beveiligen met mobiel apparaatbeheer, rechten voor delen kunnen instellen en essentiële insights kunnen verzamelen aan de hand van geavanceerde audits en rapportage.

*Voor accounts die door teams worden beheerd, geldt dat de teams basisrechten voor delen beheren en domeinverificatie moeten uitvoeren voordat alle functies en services beschikbaar zijn.

Slotsymbool voor gegevensversleuteling in Google Drive

Google Drive bevat tientallen kritieke beveiligingsfuncties die speciaal zijn ontworpen om uw gegevens veilig, beschermd en in uw beheer te houden. Zo worden uw gegevens versleuteld tijdens de overdracht van uw apparaat naar Google, tussen de datacenters van Google en wanneer de gegevens worden opgeslagen op uw mobiele apparaat.

Voorbeeld van ondersteuning via telefoon, chat en e-mail voor Google Drive

Het ondersteuningsteam voor Google Drive is dag en nacht beschikbaar via telefoon, chat en e-mail. We willen ervoor zorgen dat u toegang heeft tot uw zakelijke content en succesvol kunt zijn.

Gemak en kracht

 

Google Drive wordt door miljoenen mensen thuis en op het werk gebruikt. Omdat er gemakkelijk tussen accounts kan worden geschakeld, kunnen mensen naadloos overschakelen tussen hun zakelijke en persoonlijke accounts en worden alle bestanden en informatie die ze voor hun werk nodig hebben, voldoende beveiligd.

Gemakkelijk schakelen tussen Google Drive-accounts

Zoek niet langer naar belangrijke documenten in die stapel mappen. U kunt binnen enkele seconden het juiste bestand vinden, zelfs als het een afbeelding, pdf of handgeschreven notities betreft. De automatische OCR en beeldherkenning zorgen dat de kracht van Google Zoeken ook beschikbaar is voor uw zakelijke bestanden.

Afbeelding van de zoekfunctionaliteit van Google Drive

Via Google Vault kunt u alle inhoud in Drive doorzoeken en exporteren voor e-Discovery. Dit is een handige manier om de informatie te verzamelen die uw juridische team nodig heeft voor beleidsnaleving en ter voorkoming van gegevensverlies door personeelsverloop.

Google eDiscovery

Gemaakt voor teams

 
Voorbeeld van delen en samenwerken in Google Drive

Sla bestanden of mappen voor uw werk op in Drive, open ze vanaf elk apparaat en deel ze meteen met collega's, klanten of partners. U kunt zelfs bestanden delen met mensen die Google Drive niet gebruiken. U hoeft geen bijlagen te verzenden of tijd te besteden aan het samenvoegen van bestandsversies. Ontdek hoe u uw zakelijke processen kunt stroomlijnen met Drive.

Voorbeeld van realtime samenwerken aan documenten in Drive

In Google Drive en Google Documenten kunt u in realtime samenwerken in hetzelfde document. Door opmerkingen aan het bestand toe te voegen, kunt u het gesprek in context voeren, zodat u niet omslachtig heen en weer hoeft te mailen en kostbare tijd verliest.

Voorbeeld van activiteitsupdates in Google Drive

Blijf op de hoogte van wat er in uw team speelt met automatische activiteitsupdates waarin u kunt zien wie wanneer bepaalde bestanden heeft bewerkt. Met het gebruiksvriendelijke versiebeheersysteem voor documenten en bestanden kunt u terugkeren naar eerdere versies van een bestand zonder dat u het overzicht over de wijzigingen kwijtraakt.

Doe meer met Google

 
App-pictogrammen voor Google Drive

Met Google Drive krijgt u toegang tot G Suite met onder andere Formulieren, Sites, Agenda, Documenten, Spreadsheets, Presentaties, Hangouts, Google+ en meer. Het is dé totaaloplossing voor teamproductiviteit.

Voorbeeld van samenwerken via videochatten en bellen in Drive

Inhoud wordt nog effectiever wanneer u kunt afspreken om deze te bespreken of te presenteren. Leg contact met teamleden, klanten en partners via HD-videogesprekken, telefoon en sms. U kunt zowel de reiskosten als de reistijd beperken en tegelijkertijd gebruikmaken van alle voordelen van persoonlijk contact.

Afbeelding van voorbeelden van externe Drive-apps

Voor accounts met domeinbeheer kan gebruik worden gemaakt van honderden geïntegreerde apps (waaronder DocuSign voor digitale ondertekening, LucidCharts voor concepten en Smartsheets voor projectbeheer) om nog effectiever te werken in Drive.

Kies een model

Probeer het veertien dagen kosteloos uit.

group Optimaal voor teams

Gebruik Drive binnen uw team. U kunt aan de slag zodra u de zakelijke e-mailadressen van uzelf en uw team heeft ingevoerd.

Heeft u al een account? Log in.

Bedankt.
Er is een bevestigingse-mail verzonden naar {[signupForm.emailAddress]}. Kijk in uw inbox en klik op de link om uw Google-account te maken.
Kunt u de e-mail niet vinden? Probeer het opnieuw of bezoek ons Helpcentrum.

Verificatiefouten opsporen
  • € 8 per gebruiker per maand
  • Documenten, spreadsheets en presentaties
  • Onbeperkte cloudopslag (of 1 TB per gebruiker bij minder dan vijf gebruikers)
  • Telefonische en videovergaderingen
  • Privacy Shield-gecertificeerd
  • Gegevensverwerkingsgaranties
  • Dag en nacht ondersteuning per e-mail en telefoon
  • Beheeropties voor beveiliging, privacy en beleidsnaleving
  • Teamgebaseerd gebruikersbeheer

domain Optimaal voor bedrijven

Implementeer Drive in uw volledige bedrijf. U wordt begeleid bij het configureren van de domeininstellingen voor uw bedrijf.

Mijn bedrijf aanmelden
  • € 8 per gebruiker per maand
  • Documenten, spreadsheets en presentaties
  • Onbeperkte cloudopslag (of 1 TB per gebruiker bij minder dan vijf gebruikers)
  • Telefonische en videovergaderingen
  • Privacy Shield-gecertificeerd
  • Gegevensverwerkingsgaranties
  • Dag en nacht ondersteuning per e-mail en telefoon
  • Beheeropties voor beveiliging, privacy en beleidsnaleving
  • Bedrijfsbreed gebruikersbeheer
  • Gecentraliseerde Beheerdersconsole
  • Zakelijke e-mail via Gmail
  • Slimme gedeelde agenda's
  • Controle en rapportage
  • Vault voor eDiscovery van e-mails, chatgesprekken en bestanden

Gebruikt door miljoenen bedrijven, waaronder: