Lever uw beste werk, allemaal met één pakket.

Nu starten
Centrale basis voor apps
HOE HET WERKT

Met G Suite wordt samenwerken een stuk gemakkelijker

Voer persoonlijk overleg en kom sneller tot beslissingen

Gebruik gedeelde agenda's om te zien wanneer anderen beschikbaar zijn en plan vergaderingen met automatische e-mailuitnodigingen.

Met één klik verandert u uw vergadering in een videovergadering vanaf elk apparaat (computer, telefoon of tablet) met een camera.

Deel uw scherm om uw werk als team te bekijken en neem samen meteen beslissingen.

Hangouts Call

Werk in realtime samen

Werk gemakkelijk aan documenten, spreadsheets en presentaties op uw apparaten, met of zonder internet.

Werk samen met teamleden of mensen buiten uw bedrijf aan één document. U kunt de bewerkingen van anderen zien terwijl ze worden getypt, communiceren via de ingebouwde chatfunctie en vragen stellen door opmerkingen toe te voegen.

Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd aan een document werken en alle wijzigingen worden automatisch opgeslagen.

Documenten

Bewaar en deel bestanden in de cloud

Sla al uw werk op één centrale plaats op met beveiligde toegang vanaf uw computer, telefoon of tablet.

Nodig snel anderen uit om een bestand te bekijken, te downloaden of hieraan samen te werken, zonder dat u e-mailbijlagen hoeft te verzenden.

Bestandsupdates worden automatisch opgeslagen in Drive, zodat iedereen altijd toegang heeft tot de nieuwste versie.

Google Drive

Beveilig uw gegevens en apparaten

Bescherm de gegevens van uw bedrijf met beveiligingsopties zoals authenticatie in twee stappen en Single sign-on, en gebruik mobiel beheer om uw gegevens te beveiligen in het geval van een kwijtgeraakt apparaat of personeelswisseling.

Archiveer e-mailberichten en geregistreerde chats en bepaal hoelang deze worden bewaard.

Configureer gemakkelijk beveiligingsinstellingen via een centrale beheerconsole en bel of e-mail Google Support als u hulp nodig heeft: 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Beheerdersconsole