1

Dwing beveiligde informatietoegang en beleidsnaleving af met door de organisatie beheerde apparaten en bestandsopslag die aan de HIPAA-normen voldoet

Hoewel u aan uw eigen organisatienormen, controle, bestuur en naleving moet voldoen, hoeft dit niet te betekenen dat uw medewerkers niet de best mogelijke tools kunnen gebruiken. Implementeer beheer van mobiele apparaten en versleuteling op apparaatniveau met Android for Work of Chromebooks als beveiligde oplossing voor het delen van bestanden.

Maak vervolgens een Drive-opslagplaats die aan de HIPAA-normen voldoet* en waarin medewerkers alle documentatie en informatie van uw organisatie veilig kunnen opslaan, ongeacht de bestandsindeling. Met de zakelijke Drive-functies voor synchroniseren en delen kunnen de juiste medewerkers bestanden openen, delen en hieraan samenwerken. Nu beschikt uw organisatie over een centrale plaats waar alle belangrijke informatie te vinden is en waartoe elke medewerker (of een selecte groep) altijd en vanaf elk door de organisatie beheerde apparaat toegang heeft.

*In de onderstaande Drive-handleiding wordt besproken hoe u een centrale bestandsopslag kunt maken voor uw organisatie, maar niet hoe u de HIPAA-richtlijnen kunt naleven. Bezoek het Helpcentrum van G Suite voor meer informatie over naleving van de HIPAA-richtlijnen.

2

Verbeter klinische processen met een papierloos Drive-platform dat perfect is voor samenwerking

Via Drive kunnen artsen en verplegend personeel digitale versies van röntgenfoto's, CT-scans, spraak- en videoberichten en andere diagnoseresultaten opslaan en delen. Gedeelde Drive-bestanden worden in realtime geüpdatet en kunnen vanaf elk apparaat (Android-apparaten, Chromebooks, iPads® en meer) worden bekeken in een beveiligde omgeving, zodat de beperkingen van veel applicaties voor medische patiëntendossiers worden geminimaliseerd.

3

Train uw zorgprofessionals altijd, overal en vanaf elk apparaat

Moet u zorgprofessionals trainen voor verschillende locaties, ploegendiensten en producten? U kunt gemakkelijk een trainingsportal maken waarop medewerkers zelf trainingen kunnen volgen, van het inwerken van nieuwe medewerkers tot vervolgcursussen. Sla al uw trainingsmateriaal op in Drive en sluit deze opgeslagen bestanden vervolgens in op Sites. Gebruik Chromebooks als veilige trainingskiosken op uw trainingslocaties. Als u zelf op verschillende locaties wereldwijd een training wilt geven, kunt u deze virtueel presenteren in Hangouts om tijd en reiskosten te besparen.

4

Verbeter de dienstverlening aan patiënten met snelle registratie, communicatie en feedback

Laat patiënten na aankomst online registratieformulieren invullen (gemaakt in Formulieren) op een Chromebook-kiosk. Hun antwoorden worden geregistreerd in Spreadsheets zodat het personeel de patiëntenwachtrij kan monitoren. Tijdens de afspraak voegen doktoren en verplegend personeel administratieve informatie aan dezelfde spreadsheet toe. Spreadsheets wordt in realtime geüpdatet, zodat het wachtkamer- en registratiepersoneel direct weet wat er moet worden gedeeld met patiënten voordat die vertrekken (zoals vervolgafspraken en herinneringen). Als patiënten langer in een instelling moeten verblijven, kunnen ze op elk gewenst apparaat Hangouts gebruiken om contact te houden met familie en vrienden. Aan het einde van hun bezoek vullen patiënten een andere enquête in Formulieren in op de Chromebook-kiosk om feedback te geven, zodat u de dienstverlening aan patiënten kunt blijven verbeteren.

5

Beheer ziekenhuisprocessen online, vanaf elk apparaat

Stroomlijn uw ziekenhuisprocessen door al uw procedures en processen online uit te voeren. Met Formulieren kunt u binnen enkele minuten elektronische formulieren maken voor patiëntfeedback, verlofverzoeken van medewerkers, voorraadbestellingen, acceptatie van organisatiebeleid en nog veel meer. Deze formulieren zijn gemakkelijk te updaten en zijn toegankelijk via kiosken, computers of mobiele apparaten.

6

Maak, beheer en presenteer gemakkelijk digitale merkbestanden voor de hele organisatie

Zorginstellingen maken en beheren een grote hoeveelheid content om zowel interne organisatie- als externe communicatiebehoeften te ondersteunen. Maak digitale bestanden zoals routebeschrijvingsbronnen, eetcafémenu's, schema's voor geplande therapiesessies, farmaceutische advertenties, allergie-informatie en meer met Documenten, Spreadsheets en Presentaties. Bied transparantie en vergroot de productiviteit door organisatiestatistieken zoals de kamerbezetting, het dienstrooster voor verplegend personeel en wachttijden voor patiënten te beheren in Spreadsheets. Sla al uw content op in Drive zodat medewerkers altijd toegang hebben tot de nieuwste versies. Werk vervolgens papierloos door deze bestanden digitaal te distribueren en weer te geven, bijvoorbeeld met Chromebook-kiosken.

7

Werf, interview en train snel nieuw medisch personeel

Zorginstellingen proberen altijd nieuw personeel te werven. Daarom is het verkorten van het wervings- en trainingsproces gunstig voor een goede doorstroming. Nadat geïnteresseerde kandidaten hun gegevens hebben doorgegeven via Formulieren, kunt u in Hangouts sollicitatiegesprekken voeren met uw favoriete kandidaten, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Stroomlijn het inwerkproces vervolgens met een Sites-website met checklists en inwerktaken voor nieuwe medewerkers.

8

Maak doorlopende thuis- en hospitiumzorg gemakkelijker door mobiele gezondheidszorg te verbeteren

Naarmate gezondheidszorg op afstand en mobiele zorg steeds gebruikelijker worden, hebben zorgprofessionals altijd toegang nodig tot actuele informatie, ongeacht of ze op kantoor zijn, onderweg zijn, patiënten thuis bezoeken of inwonend zorg verlenen.

G Suite wordt in realtime geüpdatet zodat u altijd toegang heeft tot de meest recente versies vanaf elk apparaat: telefoons, tablets, computers en Chromebooks. Sla patiëntenbestanden zoals diagnoses, dossiers en testresultaten op in Drive. Vergroot de productiviteit door patiëntengegevens bij te houden in Documenten of Spreadsheets. Lange afstanden en reiskosten zijn geen obstakels meer voor een kwaliteitsbehandeling: u kunt consulten, spreekuren en andere dokter-patiëntgesprekken virtueel voeren door een afspraakschema in Agenda te combineren met videogesprekken in Hangouts. Zorg vervolgens voor de meest effectieve behandeling door een gedeelde agenda te maken voor elke patiënt en tijden toe te voegen voor afspraken, medicijndoseringen en andere essentiële medische taken.

9

Coördineer en communiceer een behandelplan voor een patiënt met meerdere zorgverleners

Omdat ziekenhuispatiënten vaak met minimaal tien verschillende zorgprofessionals spreken, heeft een effectieve patiëntcoördinatie positieve effecten zoals betere zorgresultaten, lagere kosten en minder terugkerende bezoeken. Via G Suite kunt u gemakkelijk één consistent behandelplan communiceren en coördineren tussen zorgprofessionals en specialisten. Maak een patiëntmap in Drive en sla de bestanden van de patiënt op, zoals diagnoses, dossiers en testuitslagen. Deel beveiligde toegang tot deze patiëntmap met alle betrokken zorgverleners. Maak in dezelfde map documenten voor medische aantekeningen of spreadsheets om taken en resultaten bij te houden voor de behandeling van die patiënt. U kunt zelfs specifieke zorgverleners vervolgvragen stellen met de functie voor opmerkingen. Alle bestanden in deze map worden in realtime geüpdatet, zodat zorgverleners altijd, overal en op elk apparaat toegang hebben tot de meest recente informatie.

10

Maak belangrijke bestanden centraal beschikbaar zodat medewerkers alle belangrijke updates en documenten op één plaats kunnen terugvinden

Houd alle interne communicatie, aankondigingen, beleidsupdates en trainingen bij op één Sites-website. Nu beschikt uw organisatie over één handige plaats waar alle belangrijke informatie te vinden is en waartoe elke medewerker (of een selecte groep) altijd en vanaf elk apparaat toegang heeft.