1

Breng producten sneller op de markt door betere samenwerking met leveranciers en verbeterd beheer

Werk samen aan productontwerpen, CAD-bestanden (computer-aided design), onderzoeksgegevens, testgegevens, kwaliteitsrichtlijnen, key performance indicators (KPI's) en conceptbestanden in een beveiligde werkruimte via Drive, waar u altijd toegang heeft tot de nieuwste versies. Beheer activiteiten met een gedeelte takenlijst in Spreadsheets of een gedeelde agenda voor uw team. Verzamel via crowdsourcing in Google+ feedback over productontwerpen en materiaal onder medewerkers, leveranciers en productielocaties. Organiseer live videovergaderingen met uw leveranciers in Hangouts om de communicatie te verbeteren en de cyclustijd te verkorten. Nu iedereen over dezelfde informatie beschikt, kunt u nieuwe productideeën en strategieën sneller realiseren.

2

Maak het medewerkers makkelijk mobiel te werken in fabrieken en binnen het bedrijf

Bied teamleden de tools die ze nodig hebben om effectief mobiel of op andere locaties te werken. Of ze nu op de fabrieksvloer werken of onderweg zijn, teamleden kunnen hun telefoons, tablets of Chromebooks gebruiken voor het bekijken van productspecificaties, CAD-bestanden, werkinstructies, trainingsvideo's, handleidingen, checklists voor kwaliteitscontrole, documentatie over regelgeving, rapporten en praktische tips die zijn opgeslagen in Drive en Google+. Als klanten of partners een andere deskundige mening nodig hebben, kunnen ze hun vraag aan anderen stellen via Google+.

3

Stroomlijn en vereenvoudig complexe verkoopprocessen

Salesteams zijn vaak onderweg om dealers en partners te ontmoeten. Open actuele prijsdatabases, offertes, productconfiguratiemodellen, promoties en andere informatie van overal ter wereld door bestanden te synchroniseren met Drive op uw mobiele apparaten. Vul Google Drive aan met API's voor cloudopslag om complexe productconfiguraties, regels en beperkingsgebaseerde modellen te beheren. Bent u niet in de gelegenheid om ergens naartoe te reizen? Houd virtuele vergaderingen via Hangouts om tijd en reiskosten te besparen, maar toch gebruik te maken van alle voordelen van persoonlijk contact. Houd vervolgens uw belangrijkste vergaderingen, salesplanningen en productupdates bij met Agenda zodat u geen deadlines misloopt.

4

Train uw fabrieksmedewerkers altijd, overal en op elk apparaat

Moet u medewerkers trainen voor verschillende locaties, ploegendiensten en producten? U kunt gemakkelijk een trainingsportal maken waarop medewerkers zelf trainingen kunnen volgen. Sla al uw productlanceringsvideo's, marketingcampagnes, promoties, retourbeleid voor fabrieken en veiligheidsprocedures op in Drive en sluit deze opgeslagen bestanden vervolgens in op Sites-websites. Als u een live training wilt organiseren, kunt u internationaal een virtuele presentatie geven met Hangouts om tijd en reiskosten te besparen.

5

Bied kantoor- en fabriekspersoneel mogelijkheden voor groei met sociale community's

Gebruik sociale community's op Google+ binnen uw organisatie. Hiermee kunnen medewerkers van elkaar leren, ideeën uitwisselen om meer verkopen te genereren, praktische tips delen, feedback geven over nieuwe producten en meer gemeenschapsgevoel ontwikkelen.

6

Beheer fabrieksmanagementprocessen online, vanaf elk apparaat

Stroomlijn uw fabrieksprocessen door al uw procedures en processen online uit te voeren. Met Formulieren kunt u in slechts enkele minuten digitale formulieren maken voor terugroepacties van producten, verlofverzoeken, bestellingen, acceptatie van bedrijfsbeleid en meer. Deze formulieren zijn gemakkelijk te updaten en zijn toegankelijk via kiosken, computers en mobiele apparaten.

Maak voor elk apparaat, elke productielijnplanning en elke taak een Sites-pagina en Drive-map met foto's, montage-instructies, instructievideo's en andere bestandstypen. Medewerkers op de fabrieksvloer kunnen de instructies vervolgens bekijken op gedeelde werkstations en montagefouten daardoor zo veel mogelijk voorkomen.

7

Beheer taken en schema's online voor alle medewerkers

Het kan veel tijd kosten om taken en planningen bij te houden voor meerdere locaties en honderden medewerkers. Combineer Sites, Spreadsheets en Agenda om een dynamische planning te maken: plan en verdeel taken, houd de voltooiingsstatus bij, beheer uitzonderingen en meer. U kunt dit alles centraal op één plaats bijhouden. Teamleden hebben extern vanaf hun mobiele apparaat of een webbrowser toegang tot deze planningen. Heeft u feedback of updates nodig over een taak? Medewerkers kunnen rechtstreeks opmerkingen toevoegen en hun status wijzigen in Spreadsheets.

8

Werf, interview en train snel nieuwe medewerkers, ongeacht of ze fulltime of parttime werken of seizoenwerkers zijn

In fabriekswerk is de doorloop van personeel groot. Daarom is het verkorten van het wervings- en trainingsproces uiteindelijk gunstig voor de omzet. Nadat geïnteresseerde kandidaten hun gegevens hebben doorgegeven via Formulieren, kunt u in Hangouts sollicitatiegesprekken voeren met uw favoriete kandidaten, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Stroomlijn het inwerkproces vervolgens met een Sites-website met checklists en taken voor nieuwe medewerkers.

9

Maak belangrijke bestanden centraal beschikbaar zodat medewerkers alle belangrijke updates en documenten op één plaats kunnen terugvinden

Bewaar alle interne nieuwsberichten, blogberichten van het management, projectschema's, productdocumenten, online formulieren, trainingscontent en meer op één Sites-website. Nu beschikt uw organisatie over één handige plaats waar alle belangrijke informatie te vinden is en waartoe elke medewerker (of een selecte groep) altijd en vanaf elk apparaat toegang heeft.

10

Maak en beheer beveiligde digitale werkinstructies voor de hele fabriek of het volledige bedrijf

Heeft u input voor uw werkinstructies nodig van verschillende teams, maar wilt u problemen met versiebeheer en bewerkingsvergrendeling vermijden? Werk samen in Documenten, Spreadsheets en Presentaties door gelijktijdig content te maken, bewerkingen in realtime te bekijken en feedback te geven met de functie voor opmerkingen. Wanneer u klaar bent met uw instructies, kunt u ze via de Drive-functies voor delen en toegangsbeheer gemakkelijk en veilig delen met externe bureaus en leveranciers. Telkens wanneer u updates of wijzigingen doorvoert, synchroniseert Drive uw wijzigingen met de cloud zodat iedereen altijd toegang heeft tot de nieuwste versie van de content.