1

Maak, deel en beheer digitaal materiaal op een veilige manier

Zoekt u een gemakkelijke manier om veilig uw digitale materiaal op te slaan en te openen? Sla werkbestanden en -mappen op in Drive en deel ze meteen met externe bureaus en leveranciers. Wanneer iemand feedback en goedkeuringen toevoegt, laat Drive u zien welke bestanden zijn gewijzigd. U en uw klanten hebben vanaf elk apparaat beveiligd toegang tot de nieuwste versies van de bestanden.

2

Maak opnamen van marketingevenementen en zend ze live uit

Zoekt u een innovatieve manier om productpromoties vast te leggen? Gebruik Agenda om u te helpen bij de planning. Presenteer uw product vervolgens met Hangouts On Air en deel de opname en ander materiaal via Drive, op een Sites-website en in communities op Google+.

3

Maak en beheer productiewebsites met uw eigen branding

Moet u klanten en partners actuele informatie kunnen leveren? Target specifieke klanten met bestanden met branding, documenten en planningen die veilig zijn opgeslagen en worden gedeeld via Drive. Neem deze informatie vervolgens op in een Sites-website en deel deze met uw klanten.

4

Beheer processen voor mediaproductie en beheer

Stroomlijn de processen van uw mediabedrijf door uw productieprocessen en beheertaken online uit te voeren. Maak eenvoudige en aantrekkelijke digitale formulieren om lanceringen, marketingevenementen, verlofaanvragen, acceptatie van bedrijfsbeleid en meer te beheren. Vervolgens kunt u deze formulieren gemakkelijk vanaf elk apparaat openen en updaten.

5

Beheer taken en schema's voor mediaproductie en werk er samen aan

Het kost veel tijd om taken en schema's bij te houden voor meerdere locaties en honderden medewerkers. Gebruik Spreadsheets en Agenda om een dynamische planning te maken: plan en verdeel taken, houd bij of ze worden voltooid, beheer uitzonderingen en meer. Heeft u feedback nodig over een taak of schema? Medewerkers kunnen meteen reacties toevoegen en hun planning updaten in Spreadsheets.

6

Verbeter de samenwerking met leveranciers en breng producten sneller op de markt

Heeft u betere tools nodig om uw producten te ontwikkelen en te lanceren? Gebruik Drive om samen te werken aan productontwerpen, kwaliteitsrichtlijnen, KPI's en om conceptversies en bestanden veilig te delen. Beheer activiteiten met een gedeelde takenlijst in Spreadsheets of een gedeelde teamagenda in Agenda. Gebruik crowdsourcing om feedback over productontwerpen en materiaal te verzamelen van medewerkers en leveranciers in Google+. Organiseer live videovergaderingen met uw leveranciers in Hangouts om de communicatie te verbeteren en de cyclustijd te verkorten.

7

Werf, interview en train gemakkelijk kandidaten voor uw mediateam

Wilt u uw wervings- en trainingsproces voor nieuwe medewerkers verkorten en vereenvoudigen? Laat geïnteresseerde kandidaten hun sollicitatie indienen via Formulieren en gebruik vervolgens Hangouts om virtuele sollicitatiegesprekken te voeren met mensen overal ter wereld. Maak een Sites-website met checklists voor nieuwe medewerkers en inwerktaken waarmee medewerkers snel aan de slag kunnen.

8

Train uw medewerkers altijd, overal en op elk apparaat

Wilt u mediaprofessionals trainen voor verschillende locaties, ploegendiensten en producten? Maak een doe-het-zelf trainingsportal en sla al uw video's, campagnes promoties, beleidsrichtlijnen en veiligheidsprocedures op in Drive. Sluit deze opgeslagen bestanden vervolgens in op een trainingswebsite die u maakt met Sites. Bespaar tijd en reiskosten door een virtuele training te geven in Hangouts die mensen wereldwijd kunnen volgen.

9

Bied medewerkers en leveranciers meer mogelijkheden

Wilt u de samenwerking tussen mediaprofessionals en externe leveranciers stimuleren? Gebruik sociale communities op Google+ in uw organisatie om ideeën te delen, het aantal verkopen te verhogen, de productiviteit te vergroten, praktische tips te bieden en feedback te geven over campagnes en promoties.

10

Voeg belangrijke bedrijfs- of klantgegevens samen

Bewaar alle interne nieuwsberichten, blogberichten van het management, projectschema's, statusrapporten, productdocumenten, online formulieren, trainingscontent en meer op een Sites-website en in Drive. Nu beschikt uw organisatie over één handige plaats waar alle belangrijke informatie te vinden is en waartoe elke medewerker (of een specifieke groep) altijd en vanaf elk apparaat toegang heeft.